• מקצועיות של למעלה מ- 15 שנה.
  • שימוש בכלים מתקדמים ואיכותיים ביותר.
  • שירות ללא פשרות.
  • מחירים נוחים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תיקון שערים חשמליים בתל-אביב

שערים חשמליים משמשים במקומות רבים ושונים כגון בתי ספר, בתי חולים ובנייני משרדים, אבל גם בבנייני מגורים משותפים. לפעמים צריך לתקן או להחליף אותם, כשם שהם מצריכים גם תחזוקת שערים במשך הזמן. מה עושים כאשר צריך תיקון שערים חשמליים בתל-אביב? המשיכו לקרוא. 

שערים חשמליים הם מתקן נפוץ בהרבה בתים, עסקים ומקומות ציבוריים. הם חיוניים למטרות בטיחות וכדי למנוע כניסת מבקרים לא רצויים. ואם אתם צריכים תיקון שער חשמלי בתל-אביב, חשוב לדעת מהי הדרך הנכונה לתקן שערים חשמליים. זאת, מכיוון שהם מופעלים בחשמל ואם לא תעשו זאת נכון, אתם עלולים לגרום נזק לשער ולגרום לסכנה.

תיקון שערים חשמליים בתל-אביב– מה חשוב לדעת? 

שערים חשמליים עלולים להינזק ממגוון סיבות, כולל ונדליזם ונזקי מזג אוויר. וכאשר הם תקולים, חשוב לדעת מהם השלבים שיש לנקוט בהם על מנת לתקן אותם. ראשית, חשוב לערוך השוואת מחירים בין טכנאים לתיקון שערים חשמליים בתל-אביב. ככה תוכלו להשוות בין כמה הצעות מחיר ולבחור בטכנאי הנכון לכם ביותר. 

שנית, חשוב לזכור ששערים חשמליים מגיעים עם הרבה תכונות שהופכות אותם למורכבים פחות ויותר, הכול בהתאם לסוג השער. חלק מהתכונות כוללות גיבוי סוללה הנטענת כשהחשמל כבה, שליטה אלחוטית באמצעות אפליקציות, נעילה אוטומטית המאפשרת לאנשים להיכנס או לצאת ללא צורך ללחוץ על כפתורים וכן יכולת ניטור מרחוק של השער. באופן טבעי, ככל שהשער יהיה מתקדם ומורכב יותר, ככה התיקונים עשויים להיות יותר סבוכים ומאתגרים.



תקלות נפוצות פחות ויותר בשערים חשמליים

שערים חשמליים הם בדרך כלל מוצר מאוד אמין לאורך שנים, אבל ישנן כמה תקלות שיכולות להתרחש איתם, כמו במקרים בהם השער אינו ננעל או השער לא נפתח. בעוד במקרים מסוימים תקלות אלו נגרמות כתוצאה מכך שיש חיבור גרוע בין זרועות המנוע החשמלי, במקרים אחרים הבעיה תהיה חיווט, קצר חשמלי, בלאי של חומרים ועוד. 

כמו כן, ייתכן כי במקרים מסוימים השער לא ייפתח בגלל חיבור שבור במעגל, או שבר באחד ממנגנוני הנעילה משני צידי השער. במקרים אחרים, הבעיה יכולה לכלול שער שנפתח מהר מדי. מהירות הפתיחה בשער חשמלי עלולה להיות מהירה מדי מכדי שאנשים יוכלו לצאת מדרכו, ובעיה זאת מהווה סיכון חמור שיכול לגרום לפגיעה באנשים. מאידך, תיתכן גם בעיה של שער אשר נפתח לאט מדי. מה עוד חשוב לדעת על תיקון שערים חשמליים בתל-אביב? בואו נדבר על הגורמים לתקלות שונות בשערים אלו. 

מה הסיבות לתקלות בשערים חשמליים? 

שערים חשמליים יכולים להיות פגומים ממגוון סיבות. תקלות יכולות להיגרם בגלל התקנת השער לא מקצועית דיה, בעיות של חיווט בתשתית החשמל או בשער עצמו, עקב הפרעות חיצוניות כמו נחשולי מתח ומכות ברק ועוד. כמו כן, ייתכנו הפרעות במכשירי חשמל אחרים אשר משליכים על התפקוד של השער החשמלי שלכם. למשל, מכשירי חשמל אחרים אשר גורמים לנפילות מתח חשמלי ונחשולים, מה שבתורו יכול לפגוע במערכת השער שלכם. 

בנוסף, חשוב לדעת שגם תחזוקה לקויה יכולה להוביל לכשלים במערכת השער החשמלי. ולכן חשוב להקפיד על בדיקות תקופתיות כאשר יש שער כזה מותקן. הבדיקה התקופתית תכלול מגוון רכיבים שונים, עליהם נפרט בשורות הבאות, המשיכו לקרוא. 

קראו עוד: 5 טיפים לתחזוקה נכונה של שער חשמלי

בדיקה תקופתית של שערים חשמליים בתל-אביב

אם אתם צריכים להזמין תיקון שערים חשמליים בתל-אביב, ייתכן שאתם צריכים בדיקה תקופתית של השער. שערים חשמליים אמנם פתרון אבטחה מצוין, אבל הם גם מועדים לבלאי, מה שאומר שהם צריכים להיבדק על בסיס קבוע. בהתאם לסוג השער, הרכיבים שיכולים להצריך בדיקה תקופתית כוללים את המנוע, גלגלי שיניים, חיישנים ומתגים שונים. חשוב מאוד לדעת, אם רכיבים אלה בלויים או תקולים, זה יכול להוביל לסכנות בטיחותיות כגון התחשמלות או תקרית כגון שריפה או פציעה.

בעוד שניתן להזמין את החברה שהתקינה את השער בעבור הבדיקה התקופתית, תוכלו גם להזמין טכנאים פרטיים שמבצעים בדיקות אלו. אם השער עדיין תחת אחריות, במקרים רבים תוכלו לתקן אותו ללא עלות (למעט מקרים של ונדליזם בד"כ). 



כיצד לאתר טכנאי שערים חשמליים? 

חשוב להיעזר באינטרנט לאיתור חשמלאי או טכנאי שערים חשמליים, כי יש בכוחותיו של דוקטור גוגל לספק לכם רשימה של אנשי מקצוע מוסמכים ומיומנים. אבל אם אתם רוצים לדייק את החיפוש שלכם, חשוב להיעזר בפורטל טופ שערים לאיתור חשמלאי או טכנאי תיקון שערים חשמליים בתל-אביב. השימוש באתר טופ שערים יעזור לכם למצוא בעל מקצוע שיוכל לתת מענה לצרכים שלכם ואחד שנמצא במיקום הנדרש, קרי עובד באזור מגוריכם. 

ובסופו של דבר, הדבר החשוב ביותר במציאת חשמלאי או טכנאי שערים חשמליים הוא, לוודא שאנשי המקצוע האלו מוסמכים, מורשים ומבוטחים. ומכיוון שלא פחות חשוב גם לוודא שיש להם מוניטין טוב בתחום, אתר טופ שערים מזמין אתכם לדרוש רשימת לקוחות ממליצים מכל איש מקצוע בתחום. 

קראו עוד: שערים חשמליים שירות תיקונים

כמה עולה תיקון שערים חשמליים בתל-אביב? 

ישנם מספר גורמים הקובעים את עלות תיקון שער חשמלי. הגורם החשוב ביותר הוא סוג השער. מטבע הדברים, תיקון של שערים עם חלקים יותר מסובכים ויותר חלקים נעים יעלה יותר מתיקון של שערים פשוטים יותר ובעלי פחות חלקים. בעוד כי חלק מהתיקונים נעי בין מאות שקלים, תיקונים אחרים יכולים להצריך גם השקעה של אלפי שקלים. 

בסופו של יום, המחיר יהיה תלוי בכמה נזק נגרם לשער שלכם. באופן טבעי, חלקים מכאניים בדרך כלל יהיו זולים יותר לתיקון מאשר חלקים אלקטרוניים. יתרה מכך, עלות התיקון גם תהיה תלויה בזמינות של חלקי החילוף עבור השער. אם החלפים אינם זמינים או שמא השער פחות נפוץ, מחיר תיקון שערים חשמליים בתל-אביב עשוי להיות גבוה יותר. 

טכנאי שערים חשמליים

שערים חשמליים

ברוכים הבאים לאתר שלנו! צריכים שער חשמלי או תיקון לשער קיים? שערים חשמליים עם החברה המובילה בארץ. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואמין, ברמה אחרת, עם ותק ונסיון בתחום.

אז מה היה לנו בכתבה:

  1. תיקון שערים חשמליים בתל-אביב– מה חשוב לדעת? 

  2. תקלות נפוצות פחות ויותר בשערים חשמליים

  3. מה הסיבות לתקלות בשערים חשמליים? 

  4. בדיקה תקופתית של שערים חשמליים בתל-אביב

  5. כיצד לאתר טכנאי שערים חשמליים? 

  6. כמה עולה תיקון שערים חשמליים בתל-אביב?